Skis www.PersianCad.com 1

آموزش اسکیس و راندو ، کروکی ، شیبت بندی و ماکت سازی در معماری

از وقتی که سایت پارسیان کد شروع به کار کرد و خودم با بیشتر دانشجویان و استاتید ارتباط داشتم یکی از بیشترین درخواست هاشون آموزش اسیکس و راندو بود چون وقاعا یکی از بخش های سخت معماری و همچنین گل کار معماری هستش.
بعضی از دوستان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و بیشتر عزیزان هم برای یاد گیری فنون این مقوله سنگین درخواست آموزش می کرد که چند ماه پیش هم یه کتاب آموزش اسکیس رو راندو رو به زبان فارسی ترجمه کردم و اون موقع به عزیزان بازدید کننده قول دادم که هر وقتی سرم خلوت شد آموزش کامل این مجموعه رو هم آماده می کنم.
Skis www.PersianCad.com 1
مجموعه ای که آماده کردیم شامل بیش از 4000 هزار عکس از مجموعه کارهای دانشجویی و استاتید برتر ایران می باشد که در قالب های اسکیس ، راندو ، پرزانته ، شیت بندی ، پرسپکتیو  و ماکت سازی ارائه شده است و از هر کدام از این موارد بیش از چند صد عکس با کیفیت بالا وجود دارد.

 

بهمراه این مجموعه 18 کتاب کامل آموزشی اسکیس و راندو ، پرزانته و کروکی به زبان های فارسی و لاتین وجود دارد که قیمت اکثر این کتاب در بازار بیش از 100 هزار تومان می باشد.
از جمله این کتاب آموزش کروکی ، آموزش اسکیس و راندو ، تکنیک های راندو ، آموزش یادگیری اسکیس با دست آزاد و … وجود دارد

شما با داشتن این مجموعه می توانید کار با دست آزاد و همچنین راندو و پرزانته با انواع ابزار های موجود در بازار از جمله قلمو ، آبرنگ ، ماژیک ، پاستیل ، مداد رنگی و … را به راحتی و با کمی تمرین از نمونه های آماده یاد بگیرید و حتی طرح های خود را با طرح دانشجویان دیگر مقایسه و درصد پیشرفت خود را بسنجید.

اسکیس و راندو - پرزانته - شیت بندی- کروکی

بخش شیت بندی هم شامل انواع طرح های مختلف می باشد که با ترکیب کردن پرسپکتیو ، نما ، برش و پلان های مختلف در هر طرح نمونه های بسیار زیبا و خارق العاده ای را بوجود آورده اند که شما با دیدن این نوع شیت بندی و ترکیب بندی ها و با الهام گرفتن از آنها شیت بندی خود را تا حد بالایی تقویت کنید.

کسانی که اسکیس و راندوی آنها ضعیف هستش و می خواهند در عرض مدت کوتاهی تکنیک های این هنر زیبا را یاد بگیریند می توانند با داشتن این مجموعه و استفاده بهنیه از آن در عرض مدت کوتاهی قدرت اسکیس زنی خود را تا حد زیادی تقویت کنند.

بخش ماکت سازی این مجموعه شامل انواع ماکت های ساخته شده بوسیله مواد و ابزار های موجود در بازار ایران می باشد که شما می توانید با استفاده از عکس و نمونه کارهای اجرا شده هر ماکت بوسیله ابزار و مواد خاص آن ترکیب نهایی و همچنین کیفیت کار را سنجیده و بهترین مواد و ابزارها را برای ماکت سازی خود ارائه دهید.

اگر بفکر ساخت ماکت از یک طرح هستید و نمی دانید که با چه نوع مواد و ابزار ماکت سازی می توان زیباترین ماکت ها را ساخت نمونه های داخل این مجموعه را ببینید و بهترین مواد و ابزار ها را شناخته ، حتی با مواد و ابزارهای ماکت سازی و طرح نهایی هر ماکت با استفاده از ابزار خاص خود آشنا شده و بهترین ماکت ها را ساخته و دیگر نیازی به ساخت ماکت توسط شرکت های خدمات دانشجویی نخواهید داشت .

حتی با آشنایی به نمونه های این مجموعه خواهید توانست راندوی خود را با استفاده از ابزار مختلف در یک شیت ترسیم کرده و شیت بندی ترکیبی را کاملا حرفه ای کار کنید. ( برای نمونه شیت های ماژیک و آبرنگ به طور کامل در این مجموعه وجود دارد.)

بیشتر بخوانید  دانلود کتاب آسایش در پناه معماری همساز با اقلیم - دکتر محمود رازجویان

کلیه کدهای استاندارد ماژیک و کل ابزارهای پرزانته و راندو در این مجموعه به شماره خاص خود وجود دارد که شما با دیدن آن می توانید در راندوی طرح های خود بهترین و باکیفیت ترین رنگ ها را با توجه به کد های استاندارد در طرح خود داشته باشید و طرح خود را تا حد بسیار بیشتری زیبا جلوه دهید. ( مثلا با توجه به نمونه های موجود در محصول شما می توانید انواع کد های استاندارد ماژیک و سایر مواد ابزارهای راندو را برای پنجره در حالت های شب و روز دیده و هر کدام را با توجه به شرایط خاص بکار ببرید و زیبا ترین پنجره ها را داشته باشید.

در کتاب های آموزشی علاوه بر مباحث گفته شده آموزش کامل پرسپکتیو های چند نقطه ای ، پرسپکیتو در آب ، سایه در پرسپکتیو و … به طور کامل توضیح داده شده که با داشتن و دیدن آنها و استفاده از نکات موجود در مجموعه بهترین و زیباترین پرسپکتیوها را در طرح های خود داشته باشدی.

برخی نمونه کارهای موجود در این مجموعه شامل موارد زیر می باشد که در قالب های ( اسکیس ، راندو ، پرزانته ، شیت بندی ، پرسپکتیو و ماکت ) ارائه گردیده است . ( کلیه پرسپکتیو ها در 2 بخش داخلی و خارجی می باشد )

نماشگاه اتومبیل ، موزه ف فرهنگ سرا ، سالن ورزشی ، نماهای مسکونی ، انواع بازرچه های سیار ، مرکز مطالعاتی تحقیقاتی ، بیمارستان ، هتل ، مساجد ، سردر مکان های بزرگ ، انواع میدان ، اسکیس های بافت شهری ، دانشکده ، مدرسه ، دکوارسیون داخلی منزل و محیط های کاری ، آزمایشگاها ، خانه وبلایی ، ماشین های سواری ، وسایل داخلی منزل ، پاساژ ها و مراکز تجاری ، مکان های تفریح ، پارک ، مراکز اقامتی ، مجنمع های مسکونی و اداری ، فضاهای سبز و هزاران نمونه کامل و آماده می باشد.

برخی از نمونه های موجود در این مجموعه :

عکس3 عکس 4 عکس 5
عکس 6 عکس 7 عکس 8 عکس 9 عکس 10
عکس 11 عکس 12 عکس 13 عکس 14 عکس 15
عکس 16 عکس 17

این مجموعه کامل و بی نظیر برای اولین بار در ایران ارئه گردید و شما با داشتن این مجموعه دیگر نیازی به رفتن به کلاس های چند صد هزار تومانی و خرید کتاب های گران قیمت نخواهید داشت و در عرض مدت کوتاه نیز می توانید بهترین کارهای طراحی و اسکیس و راندو را ارائه دهید.

به همه دانشجویان معماری کاردانی ، کارشناسی ، ارشد و کسانی که امتحان ارشد معماری و معماری منظر را دارند توصیه می کنیم که این مجموعه را دریافت کرده و برای سال های سال از آن استفاده نمایید.

این مجموعه به صورت کاملا مالتی مدیا و در قالب 1 دی وی دی اورجینال ارئه می گردید.( اختصاصی  وب سایت پارسیان کد )

آموزش اسکیس ، راندو ، کروکی ، پرزانته ، شیت بندی و پرسپکتیو

قیمت 8 هزار تومان ( قیمت این محصول با بیش از 18 کتاب آموزشی و هزاران عکس و مطالب فقط نصف یک کتاب آموزش اسکیس و راندوی موجود در بازار می باشد .)

kharid1

در صورت داشتن سئوال در مورد این محصول و سایر محصولات با شماره پایین تماس بگیرید.

09366050696
سیروس برادران

برای دریافت این محصول دکمه خرید پستی را زده، فرم مربوطه را پر کرده و هر روزی که بسته توسط مامور پست تحویل شما داده شد هزینه آن را پرداخت نمایید.

29 thoughts on “آموزش اسکیس و راندو ، کروکی ، شیبت بندی و ماکت سازی در معماری

  1. مهشید says:

    عالی بود- مرسی ، اما مسجد ذزفول خوب کار شده – ولی به نظر من این طرح از حالت مسجد بودن خارج شدن و نمای یک مسجدو از دست داده مرسی اما آق سامی چاکرتونه

  2. مهلا says:

    سلام و خسته نباشی به همه ی بر و بچه های گل پرشین. من دانشجوی مهندسی اجرایی هستم از سایتتون خیلی استفاده بردم. کارتون عالیه. شما جز بهترین سایت معماری هستید. خیلی خیلی خیلی ممنون.

  3. mostafa says:

    سلام خسته نباشی.من دارم برای ارشد می خونم وتغییر رشته ای هستم.می خواستم اسکیس کار کنم .چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون میشم.

  4. فزیبرز says:

    سلام به دوستان . سایت خوبیه اما زیاد بدرد من نخورد. چیزای در خور من توش نبود. اگه مقدور هست چند نمونه عمارت طرح داخل و خارج بزارید ببینیم به کارمون میاد. بسیار متشکر

دیدگاهتان را بنویسید