Hotel Hilton www.farsicad.com 2

پلان و نقشه های هتل هیلتون ( فوق العاده زیبا ) – بهمراه عکس

طراحی هتل خود دردسرهای خاص خودش را دارد حالا چه برسد به اینکه هتل از نوع ستاره دار و با استانداردهای جهانی باشد.

هتل هیلتون شهر بانکوک اندونزی در سال 2007 طراحی و در زمینی که به مساحت 30000 متر مربع کلنگ اجرای آن زده شد که در سال 2011 به اتمام رسید.

این هتل از نوع 5 ستاره و با داشتن 186 سویت فوق امکانات و با2 فضای تفریحی و اقامتی مکمل یکی از زیباترین هتل های شرق آسیا می باشد. 

 

Hotel Hilton www.farsicad.com 2

مفهوم زیباشناسی شهری با استفاده از توپوگرافی شهر بانکوک ، رشته کوههای آتشفشانی آن و فرهنگ و آداب رسوم منطقه طراحی گردیده و سعی شده نهایت کاربردهای معماری بومی و همچنین اصول طراحی شهری بانکوک در آن گنجانده شود.

برای دانلود عکس ها و پلان های مجموعه هتل هیلتون به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

از زیباترین بخش ها یکپارچه سازی فضاهای مختلف هتل است ، به طوری که ارتباط فضای داخلی هتل و بخش تفریحی خارجی آن از طریق راههای دسترسی متععد خود نوعی نوگرایی را در طراحی هتل بوجود آورده است.

Hotel Hilton www.farsicad.com 5

استفاده از دیوار های شیشه ای ، سنگ ها و مواد بومی منظقه و همچنین سازگاری با فضای سبز منطقه ترکیب زیبایی را از معماری و طبیعت بوجود آورده است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

 

دکوارسیون داخلی :

فرایند طراحی داخلی این پروژه بر اساس یک درک جامع ، تحقیق در زمینه های فرهنگی ، اقتصادی و جغرافیایی آب و هوایی منطقه بوجود آمده است که می توان به جدیدترین مصالح ساختمانی روز دنیا و ترکیب آنها با معماری بومی منطقه اشاره کرد.

Hotel Hilton www.farsicad.com 3

دسترسی اتاق ها به قسمت های دیگر ساختمان از طریق پله های مارپیچی فوق العاده زیبا بوجود آمده که باعث زیبایی خاصی در این بنا شده است. ( البته آسانسورهای شیشه ای نیز تنوع خاصی را در رفت و آمد در این بنا بوجود آورده است )

اکثر سویت های این هتل در ابعاد 40 متر مربع و با داشتن حمام های شیشه ای ، مبلمان کاملا بروز و چشم انداز های چشمگیر رشته کوههای مجاور هتل باعث شده که میهمانان وقت بیشتری را در اتاق های این هتل سپری کرده و از آرامش آن نهایت استفاده را ببرند.

بیشتر بخوانید  تصاویر معماری بزرگ ترین مسجد اروپا

 

محل قرار گیری:

سایت پلان این بنا در دامنه رشته کوههای جنوبی بانکوک و در منظقه ای عمدتا ویلایی انتخاب شده که دلیل اصلی آن مسافرانی است که برای تفریح به این منطقه مراجعه می کنند.

از مزیت های دیگر این هتل داشتن ایستگاه راه آهن شهری در 5 کیلومتری آن است که باعث شده مسافران آسوده تر مراحل سفر خود را طی کنند.

برای دریاف تمامی عکس ها و پلان های این مجموعه بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

.

نام فایل : مجموعه پلان و نقشه های هتل هیلتون ( فوق العاده زیبا ) – بهمراه عکس

sizeحجم : 3.66 مگابایت

Download Button PNG Photoدانلود ( لینک مستقیم )

رمز عبور : www.farsicad.com

passwordمنبع : فارسی کد ، پرشین کد ، وب سایت تخصصی پروژه های معماری

.

.

 

در صورتی که نیاز به مطالعات و نقشه های کامل هتل های ایرانی و خارجی ( 1 ستاره تا 6 ستاره ) دارید می توانید با شماره پایین تماس گرفته تا مجموعه بیش از 75 نقشه و پروژه کامل را به ایمیل شما ارسال کنیم ( ارسال مطالعات و نقشه ها به هزینه می باشد ، در صورتی که دنیال فایل های مجانی هستید تماس نگیرید)

۰۹۳۶-۶۰۵۰۶۹۶

سیروس برادران

از  جواب دادن به اس ام اس های شما معذویم.

.

.

مجموعه نقشه های بیمارستان ، هتل ، دانشکده ( مراکز آموزشی ) ، فرهنگ سرا و مجتمع های مسکونی و تجاری بزرگ

 دستیار معماری – مجموعه چند منظوره برترین های معماری – آموزش ، فیلم ، پلان و نقشه ، عکس ، کتاب و …

مجموعه بزرگ نقشه های فاز 2 (مخصوص درس طراحی فنی و کارهای اجرایی )

آموزش اسکیس ، راندو ، کروکی ، پرزانته ، پرسپکتیو و شیت بندی – برای اولین بار در ایران ،حتما ببینید

پکیج کامل نقشه های معماری ( پلان – نما – برش و دتایل – 1000 نقشه  

 

 

 

 

 

 

 

14 thoughts on “پلان و نقشه های هتل هیلتون ( فوق العاده زیبا ) – بهمراه عکس

  1. شادی says:

    با سلام و تشکر خیلی خیلی زیاد.من لیسانس کامپیوتر و در حال حاضر در رشته های مربوط به گردشگری و هتلداری مشغول هستم.به طور اتفاقی با این سایت آشنا شدم و از این اتفاق خیلی خوشحالم.واقعا بسیار خوب متنوع و مفید بدر.ممنون

  2. شمیلا says:

    سلام من نیاز به نمونه های داخلی وخارجی پیست سوارکاری از پلان،حجم،ریزفضاها،… دارم وهمچنین برای پرورش اسب،بیمارستان اسب،آموزش اسب،… لطفاَ اگر میتوانید با من همکاری کنید ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید