طراحی داخلی - دکوراسیون اداری - skype

طراحی داخلی شرکت اسکایپت (skype)

اسکایپ یک شبکه ارتباطات تلفنی کاربر به کاربر (Peer to Peer) است که توسط نیکلاس زنشتروم سوئدی و جانوس فریس دانمارکی ایجاد شد. این دو قبلاً در ساخت یک شبکهٔ اشتراک پرونده به نام کازا (Kazaa) همکاری داشتند. برنامه اسکایپ تا انتهای سال ۲۰۰۹ میلادی بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر داشته‌ است. شرکت پشتیبانی کنندهٔ این شبکه به نام Skype Group در سال ۲۰۰۵ توسط شرکت ای-بی (ebay) خریداری شد و در سال ۲۰۱۱ مایکروسافت اسکایپ را به قیمت ۸.۵ میلیارد دلار خرید. مقر اصلی این شرکت در لوکزامبورگ قرار دارد و شعبه‌ هایی نیز در لندن، پاریس، تالین و پراگ دارد.
طراحی داخلی - دکوراسیون اداری - skype
یکی از دفاتر بزرگترین شرکت تلفن اینترنتی در ستاد شمالی آمریکا در منطقه خلیج در پالو آلتو کالیفرنیا قرار دارد. همچنین دفتر جدید این شرکت در استکهلم، سوئد واقع شده که از طراحی شیک و رنگارنگی بهره مند است. فضای این آفیس برای حدود 100 کارمند پیش بینی شده که علاوه بر ملزومات کاری، محیطی شاد و کاربر پسند را در اختیار قرار داده است.

بیشتر بخوانید  مجموعه 70 عکس تالار پذیرایی و عروسی ( طراحی داخلی )

اسکایپ (Skype)‏ یک نرم‌افزار کاربردی است که به کاربر اجازه می‌دهد به وسیله صدا روی پروتکل اینترنت با دیگران تماس تلفنی برقرار کنند. تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملاً رایگان است ولی برای تماس با تلفن ثابت و تلفن موبایل نیاز به خرید اعتبار می‌باشد. همچنین این برنامه امکانات مختلف دیگری مانند پیام‌رسان فوری، انتقال فایل، ویدیو کنفرانس و پست صوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برای دیدن سایر تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

برای دیدن تصاویر در سایز بزرگتر برروی انها کلیک کنید.

جدیدترین مجلات طراحی داخلی و دکوراسیون

 

منبع : فارسی کد ، وب سایت تخصصی معماری

 

One thought on “طراحی داخلی شرکت اسکایپت (skype)

  1. نودی says:

    سلام سیروس خان
    امیدوارم سال خوبی داشته باشی پرتلاش تر از هیشه
    تصاویری که گذاشتی خیلیاشون جالب بود بعضیاشون بدنبود بعضیاشونم با عذر معذرت مزخرف بودن !!
    از لطفت مرسی

دیدگاهتان را بنویسید