Airport

اصول و مبانی طراحی فرودگاه – Airport

فرودگاه مجموعه ای است از تأسیسات و تجهیزات گوناگون که به منظور فراهم آوردن امکانات برای جابجایی ها و ترابری های هوایی گرد هم آورده شده اند همانگونه که حمل و نقل دریایی نیازمند بندر است، فرودگاه هم می تواند به بندر هوایی تشبیه شود که لازمه ترابری هوایی است.

Airport
Airport - فرودگاه

در دنیای امروز که هر روزه به سرعت زندگی افزوده می شود حل مسائل مربوط حمل و نقل سریع و بی دغدغه را می توان کانون توجه همه اشخاص مرتبط با این سرعت دانست. حال فرودگاهها که نقش اساسی در همه ابعاد حمل و نقل دارند وظایف سنگینی را بر دوش دارند تا بتوانند به بهترین نحوه کالاها و اشخاص را در پرتو حضور هواپیما به مقاصد مورد نظر برساند.
مسافر، فرودگاه و هواپیما هر سه نیازمند یکدیگرند تا بتوانند چرخه ای مطلوب که رسیدن به هدف نهایی یعنی حمل و نقل ایمن و سریع است دست یابند.
جایگاه و نقش حمل و نقل در ابعاد مختلف سیاسی اجتماعی و اقتصادی در جوامع امروزی بر کسی پوشیده نیست و فرودگاه در کنار مابقی پایانه ها از حساس ترین بازیگر این نقش هستند.

بیشتر بخوانید  آسمان در قاب معماری! مجموعه ای فوق العاده از تصاویر عکاس خلاق ایتالیایی

برای دریافت مطالعات ( اصول و مبانی ) طراحی فرودگاه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

نام فایل : مطالعات فرودگاه ( اصول و مبانی طراحی فرودگاه )

sizeحجم : 969 کیلوبایت – 21 صفحه پی دی اف

Download Button PNG Photoدانلود ( لینک مستقیم )   –  دانلود ( لینک غیر مستقیم ۱ )  

رمز عبور : www.farsicad.com        پسورد را با حروف کوچک وارد کنید.

passwordتوضیحات : فایل به صورت پی دی اف می باشد. ، برای دانلود از لینک مستقیم استفاده کنید و در صورت مشکل داشتن از لینک غیر مستقیم استفاده کنید.

منبع :فارسی کد ، وب سایت برگزیده دوستداران معماری

( کپی این مطلب در تمام وبسایت ها و وبلاگ با ذکر منبع مجاز است)

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید